Just love it!

På marknaden finns det mängder av olika schampon & balsam som frisörer säger ska vara ''jätte bra'' men i själva verket är ur usla....... Men ett schampo jag fastnat stenhårt för är näligen Joico's Silver Shampo & Silver Balsam som jag inte kan leva utan! Dom kostar dock en del, men eftersom man inte behöver ta jätte mycket (1 krona i handflatan) innebär det också att dom inte tar slut i första taget.

Flaskorna jag har hemma är av den förra verisionen som jag köpte för ca 1 årsen och som jag använnder mig av 2 - 3 gånger i veckan, dessutom funkar dom kanon bra till mina extension! Fick faktiskt prova dessa 2 hemma hos en tjejkompis för ett tag sen och vet vad jag pratar om både om förra och denna nya produkten ;) Ska vilken dag som helst klicka hem dessa eftersom mina 2 här hemma håller på att närma sig slutet, men det är också ett bevis på hur oehört hållbara dom faktiskt är :)


För att kika mer på produkten klicka Här