Kändes som onödigt vetande! 20/3

Go morgon kära bloggläsare, hoppas allt är bara fint med er! Eftersom min mässa drar igång om ca 1 timme kommer jag förmodlingen inte hinna med att uppdatera under tiden den pågår, vilket innebär att jag får göra ett tids inställt inlägg istället, hoppas det är okej! :) Var som sagt i Göteborg igår för informationsmöte om köns och bröstkorrigering, det jag inte visste om var att det var en föreläsning + att mer än 75% av det dom tog upp visste jag redan om, haha! Kändes som lite bortkastad tid men gick faktiskt hyffsat fort som tur var :) När jag var klar på Sahlgrenska begav jag mig till stationen där jag tog en Sushi, var jag riktigt värd eller jag tyckte det åtminstone, haha! Jag bloggar mer igen så fort mässan är över och så får ni ha en toppen dag fram tills dess, puss på er!


 
 
 
1 Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

skriven

Gott med sushi, måste äta det snart igen! :)