Dagens fråga!

Har du deltagit i Talang 2014?


Hahaha, jag skulle vilja säga nej men ljuga får man inte göra så måste vara ärlig och säga ja, haha! Det är många som har frågat mig angående detta och lika bra ta upp det. Jag deltog i Talang och ångrar det till viss del eftersom bara veckor innan jag skulle delta ballade rösten ur utav en förkylning och på kvällen innan vara jag jätte nervös om den skule hålla hela vägen, vilket den inte gjorde. Men den frekvensen och en annan tog dom inte med och jag är väldigt glad att dom inte tog med den och speciellt den första, PUH! Meningen var att jag skulle sjunga Alive av Linda Pritcherd eller vad hon heter, men eftersom den är en väldigt pampig ballad fick jag akut byta till en annan för att inte spräcka rösten...... Men funderar starkt på att spela in den jag deltog med för att visa er hur det brukar låta för till och med jag hör att det är falskt, haha! Men som ni också kan se var det bara 1 som tryckte på X, då är frågan vad jag gjorde innan som fick dom andra att inte göra detsamma?! ;)


Länk till arkiv innan och inför inspelning


http://itsallfake.blogg.se/2013/november/


För att se uppträdandet klicka Här och spola fram till 21.59