Lugns måndag! 19/5

Go morgon alla bloggläsare, sovit gott?! Idag är det måndag vilket också innebär att det är en ny vecka och bara 1 vecka kvar tills löning för oss som får den 25:e. Idag händer inte så jätte mycket ska gå igenom lite mail, beställa hem lite grejer och när jag knner mig färdig med det ska jag iväg för att gå mot gymmet. Det blir en rätt lugn dag med andra ord, men det är inteh eller fel speciellt på en måndag, hihi ^^ Har också hunnit beställa hem nya extension och en till grej, haha! Pratade om att jag skulle skippa löshår i 3 månader, men gjorde en order utifall att jag skulle ångra mig efter jag har tagit ut dom nu till helgen + att jag vill ha bort det röda, haha! Nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er! 


Tror ni jag kommer klara ett liv utan extension?!