Mår som man förtjänar! 4/5

Go morgon alla bloggläsare, Cruising igår och jag mår fett dåligt, haha! Men oj så kul jag hade, frågan är om det var värt det nu i efter hand, haha! Challan skulle kommaförbi lite efter 8, men var redan här vid halv, då jag naturligtvis inte var klar, haha! Därefter drog vi in till Tidaholm där vi blev uppbjudna i någons lägenhet som låg naturligtvis högst upp... (ett under att jag kommer ihåg detta) för att sedan trippa ner där bilarna passerade. Både jag och Challan hade super korta kjolar vilket gjorde att vi blev frågade mer än 1 gång om vi ville åka med, haha! Jag träffade också på massa bloggläsare, vilket var super skoj! Träffade också på min kusin och hans flickvän, vilket inte var så otippat eftersom jag vet hur bilglad han är och dom både vart nog lite förvånade att se mig där eftersom jag kan knappt skilja på bak och fram på en bil, haha! Efter ett tag när jag väl tog mod till mig för att fråga om vi fick åka med var det givetvis bloggläsare i  den bilen, haha! Riktigt pinsamt, så jag valde att gå därifrån rätt snabbt + att det var fullt, haha! Som ni hör hade en ruskigt rolig kväll, fått ändrade uppfattningar om Tidaholmare och raggare, vilket var skoj! Så nu har jag bara mina ''fördommar'' om Norrläningar kvar då ;) Nu ska jag hämta mig en Red Bull för att sedan ta tag i jobb, bloggar mer sen igen, puss på er!