Saknar mitt löshår, haha! 27/5

Go morgon alla mina bloggläsare, hoppas ni sovit gott för det har jag, hihi ^^ Ska inom kort göra mig klar för att möta upp Nettan i stan, vi ska kika runt i lite affärer och även hinna med att gymma. Kom aldrig iväg till gymmet igår av olika skäl men kan säga att det var av vettiga skäl, vilket var muy bien, hihi ^^ Ska också lägga upp en bild på hur håret blev och ser ut utan mina extension, vilket jag till viss del ångrar, känner mig som en naken råtta, haha! Nu blir det till att fixa sig för att sedan hoppa i bilen för att puttra in mot stan, bloggar mer sen igen, puss på er!


This is me..... ='(


1 Josefin:

skriven

Vet precis hur man brukar känna sig när man precis har tagit ut löshåret. Sist skulle jag ta en paus men tre dagar senare hade jag beställt extensions igen på www.hairtastic.se igen. Helt sjukt, tror jag är beroende av att ha lång hår:)

2 Molly Nilsson

skriven

Hahaha jag istämmer helt, löshår är banne mig beroendeframkallande, haha! x'D