Söndag! 18/5

Go morgon alla bloggläasre, sovit gott?! Hoppas det, idag är det Söndag vilket också innebär att det är måndag imorgon och en hekt ny vecka + 1 vecka kvar tills löning, hihi ^^ Ska inom kort sätta mig med lite jobb för att sedan börja med Veckans Planer :) Är ni också som mig att ni skjuter upp saker och ting till sista dagen, haha! Varför gör man så varje gång när man vet att det blir lika ''underbart'' som alltid, haha! Verkligen oförståligt, åkte igår till en kompis efter jiobbet för att titta film, det slutade med att jag sovöver och vilken tur att jag nästan räknat med det eftersom jag hade med mig smink, natti-kräm och kläder för morgondagen, erkänn jag är bara 2 fab :D Nu ska jag fortsätta med mitt här och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Bra att ha när man jobbar ;)