Falköping blev min räddning!

Den 31 Januari packade jag mina väskor och begav mig till Falköping där jag har bott dom närmsta månaderna. Trots att det varit liv i luckan med grannar över, under och vägg i vägg kan jag med säkerhet säga att jag kommer sakna min lilla 2:a..... Denna lägenheten blev min räddning då alla påhopp blev för jobbiga i den stad jag bodde i tidigare och som jag nu ska bo i 1 v och 2 dagar framöver innan nästa flytt. Alla i detta område har varit så himla trevliga och Falköpingbor har jag fått en betydligt ändrad syn på, samt staden som klassats till Svergies tråkigaste stad..... Tycker den titeln borde ändras eftersom jag fått en ny syn på denna stad och mycket är till att jag är transsexuell. Hade jag aldrig varit i den sits jag befinner mig i och mött honom som fick mig lämna staden jag är uppvuxen i hade jag aldrig kommit hit, vilket jag är väldigt tacksamför! Kan än idag minnas första gången jag såg honom på torget och hur nerös jag faktiskt var, haha! Minns även att mina hormonrubbningar började i samma veva och det är ett särkilt minne i sig, haha! Är både en lättnad och en tyngd att veta om att den 15 decemer tar någon anna över mina nycklar och förhoppningsvist får dom en minst lika bra start som jag fick i denna fina stad jag tycker det är <3