Snö är inte min grej! 6/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Redan när jag klev upp imorse insåg jag till min förskräckelse att vi har fått snö.....För er som inte vet AVSKYR jag snö, dett finns verkligen INGET posetivt med den överhuvudtaget!


1 Den orskar trafikolyckor

2 Det är kallt

3 Den förstör mängder av skor....


Mina latinogener är inte byggd för detta klimat säger jag bara, fast förvisso vem är egentligen det förutom eskemoer och isbjörnar, haha! Ska försöka ta mig iväg till närmsta verksta för att få däcken bytta, misstänker att mina sommardäck är ingen bra ide att köra med ;) Tur för mig att jag har mina kontakter, vilket också innebär att jag får hjälp direkt och slippa stå i massa köer bra va?! =D Nu ska jag äta lite frukost och så hörs vi mer sen igen, puss på er!