Glad advent! 30/11

Go morgon alla bloggläsare, förlåt med min sena uppdatering men verkar som vi har datastrejk..... riktigt underbart! Funderar på att åka hemåt för att hämta min dator så ni slipper drabbas mer än nödvändigt! Nog om detta, idag är det första december och visst är det härligt?! Om bara 23 dagar är det julafton! Har dock inte önskat mig något särskilt direkt, tycker jag har det mesta och har jag det inte är det bar att skaffa det :) Nu ska jag föröska få bukt på Veckans Planer innan hela skiten pajar, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!


1 Ida:

skriven

Det är inte första december idag (: Det är 30e november, men första advent :D
Fast en dag hit eller dit spelar ju inte så stor roll ;)

2 Molly Nilsson

skriven

Hahaha du har så rätt, fick ändra om rubriken och kanske glömde något i texten får kika på det ^^