Veckans Planer!

Dåså var Veckans Planer kart och får ärligt talat ont i huvudet av att se vad som ska göras denna veckan, nästan så jag vill kräkas.... Misstänker att jag har kunnat glömma något, men får hoppas jag har fel, haha! Om allt går som planerat kommer allt bara flyta och går det inte som planerat går det åt det andr hållet, haha! Det jag ser minst fram emot är tisdag då jag ska beffina mig i alingsås kl 09:00 för att sedan packa, tur man har gymmet på kvällen då man kan fokusera på annat, hihi ^^ Frisöretidenoch nageltiden längtar jag med få boka in, nya klor inför jul och eventuellt en byta färg på håret håret, I hope :) Sen om allt går som planerat är Söndag bääst för då är flytten åtminstonde över och jag kan pust ut i min nya lägenhet och påbörja min Walk In Closet, bra va?! =D