Veckans Planer!

Hej på er, kom precis hem till mina föräldrar efter jag har suttit en lång stund hos Mia & Becca, vilket var himla mysigt! Vi skulle egentligen träffats i Skövde, men eftersom tiden rann iväg för mig tog vi det en annan stans, hihi ^^ Blav massa prat om gammla minnen och även lite killsnack :) Men nu till detta, Planerna för veckan ser hyffsat lugna ut, imorgon ska jag på mitt sista möte med min psykolog för att sedan få domen att jag lider av Transsexuallism, personligen tycker jag att mitt ''lidande'' inte varit alltt för allvarligt om man räknar till andra diagnoser man kan få :) Resterande av veckan blri det träning, hämta ut ett paket och partyn, ah en helt normal vecka med andra ord :) Nu blir det att ta ett glas cider för astt sedan ladda inför morgon dagen, vi hörs mer imorgon igen och glöm inte att lägga er tidigt ikväll om ni ska till skolan eller jobbet, natti! =)