Vem är boven?!

Dom flesta vet hur killar är på krogen och vad som gäller när dom väl är där, eller?!
Hitta någon att ta med sig hem, ge löften om att höra av sig dagen efter etc... Men så fort dom själva råkar ut för samma sak är det inte lika kul längre.....

När jag väl befinner mig ute på krogen är det ofta mer än 1 kille som antingen kommer fram eller ska dansa lite extra nära, ah ni fattar. Enda anledningen till att jag går på krogen är för att dansa och träffa nya människor, that's it. Däremot när en kille kommer fram som inte är medveten om min ''bakrund'' skadar det inte att man är trevlig eller dansar. Men försöker en person dra med mig därifrån eller det blir förmycket säger jag alltid som det är, tycker det är viktigt!

Av någon konstig anledning blir det alltid jag som blir boven i dramat pga att jag tydligen ''låtsas vaa något jag egentligen inte är''..... Bortförklaringar som dessa är enbart för att rentvå sig själva och få gott självförtoende på nytt, vilket är tragiskt, haha! Jag har aldrig sagt att jag är biologisk tjej, det var något dessa personer tar förgivet att alla kvinnor är på krogen för att få sina behov gjorde.... Då är frågan. Är det jag eller personen i fråga som är boven?! Jag säger åtminstonde som det är, tillskillnad från vissa andra gällande deras baktanke ;)


1 Malin:

skriven

Tycker det är strongt av dig att faktiskt gå ut med att du är transsexuell. Bara det kan få många att reagera. Och att det finns många idioter ute som inte accepterar det.. det är bara att kriga vidare! :)

3 Anonym:

skriven

Tack ska du ha Malin för dina fina ord och instämmer helt, alla kan inte få acceptans på köpet utan måste lära sig allt eftersom medans andra aldrig lär sig.... Men så länge det finns några som visar vägen finns det hopp =)

5 Froppa:

skriven

Givetvis inte ditt fel, det är synd att det skall behöva vara så. Antar och hoppas på att det även finns undantag som bekräftar regeln.

2 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha Malin för dina fina ord och instämmer helt, alla kan inte få acceptans på köpet utan måste lära sig allt eftersom medans andra aldrig lär sig.... Men så länge det finns några som visar vägen finns det hopp =)

4 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha Malin för dina fina ord och instämmer helt, alla kan inte få acceptans på köpet utan måste lära sig allt eftersom medans andra aldrig lär sig.... Men så länge det finns några som visar vägen finns det hopp =)