1000 tack!

Jag vill säga ett super duper stort tack till er alla som tagit er tid att lämnat ur gulliga meddelanden på FB, Bloggen och Mailen, betyder så himla mycket ska ni veta, massa kärlek till er! Jag var väldigt skeptisk i början att gå ut med detta, men efter mycket stöttning från nära och många av mina underbara bloggläsare beslöt jag mig för att stå för vem och vad jag är, äveno m jag viste att det kan ge lika mycker ris som ros :)


Sen till er som tycker jag är ful, äcklig och hävdrar att jag fortfarande ser ut som kille etc, lägg er energi på något bra istället för att trycka ner andra, jag tror att alla människor har något gott inom sig även om ni kanske inte delar samma förståelse som andra gör för oss transsexuella. Sen jag kom ut som transsexuell har hat och hot blivit en vardag för mig, inget jag låter ta för mycket fokus, slöseri på tid och energi om inte annat. Som det också stod i artikeln har jag inga problem att träffa killar och det är oavsett om dom vet eller ej att jag är transsexuell, det säger ganska mycket tycker jag (syftar inte på krogen) =)


1 Ellen:

skriven

Heja dig!

2 Molly Nilsson

skriven

Heja oss båda och alla andra! =D