Ännu ett påhopp!

I helgen då jag var på krogen fick jag en komentar om att jag dels var transa och hade tydligen gått i samma klass med någon som kallas Jocke, vilket jag absolut aldrig gjort varken från grundskolan eller gymnasiet, haha! Förstod strax därpå att dom menade en noboody från Arkus och helt ärligt vet jag knappt om hur människan ser ut eller är, haha! Hallå varför skulle jag överhuvudtaget bry mig om honom?! Mitt mål var att komma bort så fort som möjligt därifrån, komma ut på praktik och få en fot in i arbetslivet, vilket jag också lyckades med =D Jag visste redan att första dagen jag befann mig på Arkus skulle mitt B-kändisskap avslöja vem jag är..... Men det är en erfarenhet lär den lilla fjanten aldrig få upp leva, haha! Dessutom är jag inte transa utan transsexuell, seriöst vissa puckon verkar ha 0 koll, undrar om sånna personer kan skilja mellan frukt och kött?! ;)

 
1 Emma Hå:

skriven

Gud vilket fint hår du har! Är det ditt riktiga eller har du extensions?

//Emma Hå