Blandade känslor!

Hej på er, sitter just hemma hos föräldrarna och har äntligen fått tilbaka min slad, kan verklgien inte leva utan den, samt 3 saker till jag glömde kvar, haha! Blev erbjuden att åka med för att fika ihop med mina fastrar, men eftersom jag känner mig lite små kraslig vore det dumt att åka dit utifall jag skulle smitta dom, ni vet den där underbara höstförkylningen, haha! Tycker jag klarat mig himla bra tidigare år, men detta året har jag nästan varit sjuk 24/7 GALET! Hoppas det inte bryter ut, har massa saker att stå i nämligen! Innan jag sätter igång med annat ska jag kika lite på film, himla trevligt och Gucci verkar med gilla det, vi såg på naturfilm igår och hon tyckte elefanten såg antingen himla läskig eller rolig ut, skällde gjorde hon på den iaf, haha! Nu blir det att mysa ner sig i soffan, bloggar mer sen igen, puss på er!