Dagens fråga!

Varför sa du att du var opererad när det aldrig var så?


Jag har aldrig skrivit eller sagt att jag är opererad där nere, däremot har jag skrivit att jag känner mig klar och att jag bara har en operation kvar vilket är min bröstoperation eftersom jag känner mig klar och anser att en operation inte är nödvändig för mig just nu iaf, kanske om 10 år vem vet?! Den främsta anledningen till att jag var otydlig med detta var för att få ett så normalt liv som jag bara kunde, slippa alla påhopp jag fick pga att dom visste att jag nyligen kommit ut som transsexuell, samt inte gjort min operation..... Jag tog väldigt illa vid mig och funderade ibland om detta var verkligen värt, men efter mycket söttning av er bloggläsare bestämde jag mig för att berätta hur det låg till. Ni underbara människor jag träffat på stan, krogen etc fick mig att inse att jag ska inte behöva känna skam över vad jag har mellan mina ben och ingen annan ska få kränka mig pga det heller! Tack vare er tog jag mod att komma ut med detta och det ska ni ha ett stort tack för!


Jag kommer dock aldrig se min nedre del som en manlig penis, det kommer förbli en reservdel oavsett vad folk tycker och tänker ^^