Dagens I-landproblem!

Eftersom jag upptäckte att mina bröst hade vuxit till B är jag i fullgång med att fixar lite nya underkläder och hittade dessa! Visst är dom snygga?! Frågan är om det är värt att köpa någon av dom, med tanke på att min bröstoperation börjar närma sig allt eftersom.... Som ni vet får vi transsexuella vår bröstoperation och könskorrigering betald av staten till skillnad från andra länder runt om i världen. Men eftersom jag gått upp till B misstänker jag att jag kommer få betala min bröstoperation själv, ''lagen'' säger att har man B-kupa av hormonbehandling går staten inte in och betalar eller om det var C, kommer inte riktigt ihåg. Poängen är att jag måste få klar täcken om jag får dom betalda eller ej, vilket är en anledning till att jag inte köpt min Toyota Raw4.... Känns lite dumt att göra sig av med allt man sparat utifall jag måste betala min operationen som ni kanske förstår?! :) Men nog om detta, till bh:n, jag har verkligen beslutångest och tycker verkligen alla 3 är så himla fina, så frågan är hur jag ska gå till väga med detta, dagen I'land-problem, haha!