Favorit i repris!

Hej på er, kom rätt nyligen hem från stan och är lite trött efter allt spring, kändes som det aldrig skulle ta slut, haha! Hann också ringa min Hyresvärd för att boka tid gällande besiktningen av min lägenhet, gash kan knappt fatta att om bara några veckor flyttar jag, hihi ^^ Har massa planer gällande min Walk In Closet, ska bli så himla skönt att äntligen få sätta igång! Av någon anledning brukar jag alltid hamna med mindre tysta indevider dom senaste gångerna jag valt lägenhet, vilket inte alls varit specieltl roligt.... Därför önskar jag och ber av hela mitt hjärta att den trenden ska upphöra i den nya lägenheten! Skulle kännas lagom skoj att lägga nästa 9 lax och få samma visa på nytt, haha! Usch vad hemskt, nu ska jag kika på lite möbler så man slipper springa 365 gånger fram och tillbaks på IKEA, kan vara skönt att ha detta gjort och veta vart man ska! ;)