Målet är inte långt borta!

Under hela detta året som varit har det hänt så oehört mycket att det är lite svårt att förstå hur snabbt allting har gått. För er som hängt med i bloggen i början av detta året har nog förstått att det har varit minst lika mycket upp som nergångar... Jag flyttade från staden jag egentligen kom ifrån av olika skäl, men främst för att folk var på mig pga att jag kom ut som transsexuell, vissa kunde verklgien inte låt mig vara.... Jag träffade en kille i slutet av året som var och bestämde mig för att flytta till Falköping där han också bodde, men ju mer tiden gick insåg jag att ett förhållande mellan honom skulle aldrig var möjligt.... Men trots detta oehört korkade val fick jag ändå ut något av det, fick ett jobb som lede mig till det jag har idag, fick komma iväg från personer som inte ville mig väl och få en ''ny'' start! För er som läser min blogg låter det som jag bor i Skövde, men så har det aldrig varit av olika skäl, men efter många mellan landningar är jag äntligen påväg mot staden jag länge strävat efter men aldrig kommit till och denna gången flyttar jag inte pga någon korkad kille, haha! Mellan landningen i Falköping har varit nödvändig av olika skäl som sagt och ibland när jag tog några kvälls bloss på min balkong log jag lite för mig själv och insåg att trots att det gick åt funders med honom vanna jag ändå något på detta ^^ Men den 1 december får jag mina nycklar till min nya lägenhet i Skövde, vilket känns så himla härligt  + att huset jag ska bo i byggdes för 1 årsen, hihi ^^