Min intervju!

Efter mycket ringande och letande lyckades jag tillslut hitta artikeln! Personalen bad om ursäkt för att dom hade glömt av att skicka matrialet och var super gulliga som guidade mig fram till artikeln en efter en :) Nu ska även ni mina bloggläsare få ta del av den och hoppas ni inte blir allt för chockade över vad jag kommit till insikt gällande min operation ;)


För att läsa hela artikeln, klicka Här


 
Kategori: Allmänt
Taggar: Aftonbladet MTF Molly Nilsson Sweden Transgender
1 Elin:

skriven

Hey!!!
Starkt av dig att stå för den du är!!!
<3

3 Alexander:

skriven

Starkt att du står på dig! Och intressant läsning. Har själv alltid känt mig väldigt feminin och många gånger önskat jag fötts som det andra. Känner med alla som vågar vara sig själva och det är inspirerande. Fortsätt inspirera. :-)

2 Robert

skriven

Du är en underbar människa som vågar visa vem du är! Var dig själv!