Riktigt irriterande! 24/10

Go morgon på er alla bloggläsare, idag mår jag betydligt bättre och känner mig himla glad förutom en grej... Fick reda på att igår hade tydligen artikeln släpptes som jag medverkade i, tycker det är himla dåligt att man inte blev informerad om det och det är trots att jag frågade extra om detta! För egen del är det väl skit samma, men tänker på släkt och vänner, samt er bloggläsare som säkert ville läsa artikeln.... Men det posetiva är att jag har tillgång till texten, men ska se om jag kan lyckas lösa detta för vill givetvis att ni också kunna läsa den! Nu blir det morgonshake för att sedan åka mot lilla Hjo där jag ska få käten undersökt, haha! Inte en blekaste vad vi ska göra men tror det var något med tand sten, haha! Skulle också behöva fråga om bleknning för tänderna, var säkert 1 år sen jag gjorde det sist =S Nu hinner jag inte sitta här mer, bloggar mer sen igen, puss på er!