Så lätt var det!

Det är många utav er som skriver och undrar hur man går ner snabbast i vikt och behåller sitt reslutat etc. Som jag tidigare berättat är jag väldigt onyttig av mig och faller gärna för diverse frästelser som kan uppstå under en dag, men trots detta lyckas jag ändå hålla min kropp i god form. Mitt ''hemliga'' knep är inte speciellt komplicerat och väldigt lätt. Jag börjar alltid min morgon och avslutar alltid dagen med en shake, samt ett stadig lunch eller fika i mitten av dagen, på så sätt behöver jag inte orora mig vad jag stoppa i mig unde dagen, bra va?! =D Komihåg att det kan ta ca 1 v innan kroppen ställt om sig till den nya kosten och då kan det vara bra med en skål med nötter eller en frukt som äpple eller banan, för att stilla hungern :)


Vill man inte använda sig av vatten kan man alltid ha mini mjölk med 0,1% fett, super!