This is me!

Jag kan komma ihåg än idag hur jag kände mig annorlunda och då inte på ett femenimt sätt utan utseende mässigt. Vissa personer försökte frysa ut mig eftersom jagi nte såg ut som dom och jag kände mig ständigt tvungen att visa att jag dög, men på något sätt kändes som det aldrig dög.... Dessa personer fick mig avsky landet jag kom ifrån och ur jag såg ut. Idag kan jag faktiskt säga rakryggat att jag är stolt över att vara latino, jag skulle inte vilja byta ut det mot något annat eftersom detta är jag och älskar att jag är latino oavsett vad folk anser! Sen att jag färgar håret är mest för att ta fram hela mig och mina latinska drag som jag har, hihi ^^ Därför vill jag säga tll alla som tvivlar på sig själva, don't do it! Du är perfekt och vacker precis som du är oavsett om du kommer från ett annat land eller är svensk, komihåg detta och låt ladrig någon trycka ner dig! dom som håller på kan inte råför att odm bytte ut sin hjärna med en papaya, haha!