Får mig att vilja kräkas!

I veckan då jag var på min utredning fick jag en väldigt chockerande fråga och det var om jag kunde tänka mig jobba som prostetuerad... Jag svarade snabbt med ''Absolut inte och varför frågar du?!'' Då fick jag veta att många ts-kvinnor där ute gör nämligen detta för att få ihop pengar till sina bröstoeration.... Visst är det tragiskt =/ Jag förstår verkligen hur man kan utsätta sig själv för en sådan sak och att deras längtan är så pass starkt att dom ser ingen annan utväg.... Jag har själv blivit ombedd att få betalt för sexuella tjänster allt från 5000 - 7000 av män/killar som är gifta, förlovade eller har partner. Givetvis har det vairt lite lockande, 5 ligg och jag har 3 - 4 månaders hyresavgift avklarad, men absolut inget som fått mig att göra slag i sak! Jag skiter fullständigt i hur andra ts-tjejer gör, men jag väljer att ha kvar min stolthet och värdighet, inte hoppa i säng med första bästa!