Måste ha den!

Jag har blivit helt frälst i Rapunzels diverse olika produkter och detta är givetvis inget undantag!
Dom är verkligen top of the top när det kommer till löshår, love them!
Denna inpackning är jag riktigt sugen på att klicka hem av olika skäl, dels för min är slut och för att den jag har/hade är inte gjord för löshår.... Därför tänkte jag, varför inte slå på stort?! :)
Dessutom är jag drottning inom skaraborg när det gäller att lägga pengar på löshår och en drottning förtjänar alltid det bästa eller hur?! =D


Du hittar den Här


 
1 Emilia:

skriven

Undrar om du testat att löshår från www.hairtastic.se ?
Ganska ny sida men vad jag verkligen gillar är att håret räcker väldigt länge och liknande priser som Rapunzel.

Emilia

2 Molly Nilsson

skriven

Hejsan, nej det har jag faktiskt inte, snöat in mig helt på Rapunzels olika produklter, men helt klart värt att kika! :) Tack för tipset! =D