Den dagen släpps allt!

Att våga lite på en ny person är bland det svåraste jag vet och det spelar ingen roll hur mycket jag försöker, det går det bara inte... Jag har alltid i bakhuvudet att jag är ändå bara något tillfälligt och när leken är slut läggs jag undan fram tills nästa gång. I och med detta gör jag hellre ett snabbt avslut innan det är försent...

Men det jag nästan är helt säker på är att när rätt person står framför mig släpps allt detta och allt som har hänt, alla dåliga minnen, onödiga ord jag hört som aldrig haft någon som helst betydelse plötsligt inte exicterar. Det är pga detta jag kan gå med gott samvete som singel och inte behöva stressa fram något. Jag leveer hellre som singel än i ett förhållande jag inte trivs i eller aldrig kommer finna någon osm helst lycka!

Jag attreheras av killar som har lite högre utbildningar och tjänar bra, det skäms jag inte för eftersom jag vet vad jag drar in och hur mycket pengar jag lägger under en månad. Dessutom är det ett stort + om personen ifråga kan betee sig och det är oavsett om man är bilogisk kvinna eller ej. Man ska aldrig lägga ner tid på en person som ine kan prioritera en, då kan man lika bra köpa sig en katt eller hund, haha!