Återigen en lyckad kväll!

Utgång i helgen och vet inte riktigt vart jag ska börjar, haha! Vi började med förfest hemma hos mig innan vi tog taxi ner mot stan. Där vi tog vår första drink och i daglig ordning tog jag en Rosa Panter, hihi ^^ Vi träffade också på Kakan i en  av barena där hon svingade runt mig som en liten docka, GALET! Träffade också en tjeje som satt helt solo på en stolarna och bestämde mig att göra henne sällskap och strax därpå kom massa boys, haha! I daglig ordning började jag prata engelska och vi skämtade om att vi var lesbiska, haha! (inget fel med det) Fick snart insikt över att dom hade läst artikeln som publicerats tidigare i veckan och fick massa fina ord av dom, jätte gulligt! Strax därpå slog klockan 3 och jag gick iväg för att hämta min jacka och när jag kom ut mötte jag kakan och tvillingarna på nytt, dessutom träffadejag på kollega som extra knäcker på samma place som mig och aldrig sett henne i rakt hår och hade super svårt att identifiera henne, haha! Jag bara ''Asså, du heter någonting, men jag kommer inte ihåg vad det är, men du heter någonting'' jag i ett jäkla nötskal, haha! Efter hon berättade sitt namn pratade vi lite innan jag och en till hoppade in i en taxi mot ma place, hihi Mer än så får ni inte veta och inte Kakan heller för den delen, haha! En toppen kväll med andra ord som höll på lite längre än vad jag trodde om ni förstår vad jag menar, haha! ;)