Helt klart värt det om den går in! 7/4

Go morgon alla bloggläsare, vädret är jätte fint och jag är på super bra humör, riktigt skönt! Ska inom kort börja spackla nyllet för att möta upp Mami på stan, hon ska bjuda på en försenad födelsedagslunch, mysigt va?! :) Därefter ska jag hem och förbereda ett videoinlägg som eventuellt kommer upp på Tors, missade det i veckan och hoppas ni kan förlåta mig för denna tabbe :) Ska också boka tid för mina klor som måste slipas ner och få ny färg, dock lite kluven på vad som ska bli, men det löser sig om inte annat, hihi ^^ Funderar också på att åka förbi A-möbler och spana in den tänkbara balkongmöbeln, tycker den är så galet snygg! Kostar förvisso runt 8 laxar, men vad gör det om 100 år liksom?! =D Ska först be om mått för att se om den kommer in i entrén och främst i hissen. Hade inte varit speciellt nice att bära den bjässen alla 8 trappor om man inte frågar våran super snälla vaktmästare som jag gjorde sist, hihi ^^ Nu har jag inte tid med sitta här längre, bloggar mer sen igen, puss på er!