Party, party-time!

Dåså är det partydags och sitter just med ett stort glas vin och ska snart ringa taxin för att plocka upp mig då jag ska möta my friends som redan är på krogen, hihi ^^ Såhär ser jag ut ikväll och tycker outfiten blev riktgit bra eller kanske ensam om, haha! Börjat lägga tid på locka håret på nytt och jag älskart! Kommer dock inte kunna använda väskan jag köpte i veckan pga att kameran in fick plats... =/ Den är så himla snygg och var så typiskt... Aja värre saker händer :) Nu önskar jag alla en toppen kväll, bloggar mer sen igen, puss på er!




1 elin:

skriven

Åh vad fin du blev älskar verkligen ditt hår! :D och din outfit är du inte ensam om att tycka att den var snygg ;:) kram!

2 Molly Nilsson

skriven

Vad kul att du gillade min outfit och tack så jätte mycket för din fin komplimange gällande håret! Massa kramizar! =D