Sovit hela dagen!

Hej på er, ska inom kort ut med lillen för att få göra nr 1 och nr 2. Hon har mer eller mindre sovit hela dagen och antar det kommer ge en bieffekt till kvällen... Fast hellre på kvällen än på morgonen säger jag, haha! Gucci har nämligen lite olika sovplatser och den ena upptäckte jag bara för någon dagsen då hon var spårlöst borta =S Det visade sig att hon hade hoppat upp i tvättkorgen och lagt sig där, haha! Antagligen var krogen, soffan och sängen på tok för hård, haha! Men efter lite ropande hörde man ett prasslande och ett litet huvud som stack fram , hihi ^^

Tänkte också visa upp dom 2 sista presenterna jag fick av mina föräldrar och fick faktiskt välja ut dom helt själv. Blev jätte nöjd och tror dom kommer bli super till lägenheten =) Den ena är till för utemöblerna jag tänkt köpa och den andra ska jag sätta någonstans i köket, tror det kommer bli grymt snyggt som sagt! =D