Woho!

Hej på er, dåså är det dags försökte uppdatering och sitter just nu och går igenom min räknar. Har ni tänkt på att imorgon är det 10 eller 5 dagar kvar till lön?! Beroende på när man får den givetvis hihi ^^ Jag fick lön för bara några dagar sen förvisso, men iaf hihi ^^ Något jag alltid brukar göra när jag får min lön är att sätta mig och betala räkningar. På så sätt slipper man göra sådan sen och har alltså gjort den "tråkiga" biten eller hur man ska säga, haha! Dessutom blir man alltid glad över att se vad man har kvar och det är ju toppen! Nu ska jag ut med lillen och sen blir det jobb, bloggar mer sen igen, puss på er!
1 Anonym:

skriven

Det instagramkonto du hänvisar till här har bara 150 följare. Du säger ju att du är "kändis" och att bloggen går så bra, men det är aldrig kommentarer här och få gillare på instagram. Var är dina läsare? Menar inget illa, är bara en fundering.

2 Molly Nilsson

skriven

Förstår dina funderingar, ska faktiskt ta upp detta i ett videoinlägg och eftersom jag tjänar pengar på det jag gör anser jag man kan säga att det går bra. Mer Sagt detta tidigare att läsarmängden har aldrig påverka eller kommer påverka min blogglön, men mer om detta kommer :)