Asså varför! 10/8

Go morgon alla bloggläsare, har precis kommit hem eftermin fransförlängning och så himla skönt att fått det gjort! Ska inom kort göra mig redo för att åka till Alingsås för att hämta lillen och lagom motiverad till detta, asså varför har jag sådan himla otur, haha! Podden kom åtminstonde upp och det är alltid någon att glädjas över, haha! När vi kommer hem ska vi ta det lugnt och njuta av dagen, hihi ^^

Eftersom någon fick av sitt bandage på nytt fick vi åka till Alingsås eftersom Skara hade stängt... Asså jag tror jag ska bli galen, haha! Så kl 18:40 lämnade vi Hjo och kl 23:15 kom iv hem, kul liv va?! Hur som helst fick jag reda på att bandaget ska tas väck och hon ska nu lära sig gå på sin lilla fot, aw =') Äntligen något possitivt, haha! Veckans Planer kommer upp ikväll, hinner inte sitta med detta nu tyvärr... Nu ska jag spackla nyllet, bloggar mer sen igen, puss på er!