Bättre än godis!

Go kväll alla bloggläsare, ja som ni förstått har jag haft väldigt mycket att göra idag, mer än önskat om man säger så, haha! Var iväg till veterinären vid 14:45 för att hämta lillen och så himla skönt att ha henne hemma igen! Det är mer eller mindre omöjligt att sova utan min lilla bäbis <3 Nu är iaf bandaget av och ska ringa imorgon för att se om vi ska gå på någon rehabgrej, ni vet en stor djurpol, hihi ^^ Vet dock inte var det kan finnas ett sådant så ska kika med veterinären och i värsta fall får vi väl åka upp till Västerås :)

Kom hem för en bra stund sen hem från jobbet och allt har gått super duper bra! Just nu sitter jag framför tv:n och mummsar på en vattenmelon, sså OMG vad jag älskar vattenmelon, haha! Funderar faktiskt på att byta ut det mot godis ;) Aja nu ska jag kika på mitt program och så hörs vi mer sen igen, puss på er!