Beroende framkallande?!

Hej på er, dåså är man hemma hos föräldrarna och har lite fredagsmys och ska även passa på att reigera dagens video innan jag beger mig hemåt. Gjorde min första vlogg och för er som följer bloggen kanske det blir ganska tråkigt, men tänkte ändå why not?! :)

Träffade Annelie tidigare idag på stan och hennes lilla pojk, hihi ^^ Han hade massa hår på sitt huvud och en grön liten jacka eller vad det nu var, haha! Dock tyckte jag att den kunde varit rosa, men det var inte så uppskattat ^^ Har också fått i löshåret och OMG vad jag har saknat det! Man blir banne mig beroende, men det kan jag leva med om inte annat ;) Nu ska jag redigera vidare och så hörs vi mer sen, puss på er!
 
 
1 Crille:

skriven

Så söt

3 Crille:

skriven

Kramis

2 Molly Nilsson

skriven

Aw tack! :)