Extension fri! 24/8

Go morgon alla sötnosar, hoppas allt är bra med er för det är det iag här hos mig, hihi ^^ Ska inom kort bege mig hemåt för att träffa en kompis och eventuellt luncha, inte helt fel! :) Vädret är lite halv tråkigt men andra sidan kunde det vara värre också, haha! Satt igår och plockade ur mina extension och helt otroligt vilken lång tid det faktiskt tar, haha! Glad att det är över i vilket fall och ska gå lite extension free några dagar framöver innan jag sätter in nytt :)

Nu ska jag äta lite frukost och sen bär det av hemåt, haft en helt underbar helg! Att bero på underbart, nu på torsdag drar Matfestivalen igång igen, ska bli så himla skoj! Vet dock inte riktigt vilken dag jag ska gå, men det kommer jag väl fram till, hoppas iaf på Torsdag, bloggar mer sen, puss på er!