Hellre passiv, haha!

Många av er tror säkert att shopping är bland det roligaste jag vet och det är erkligen så fel, haha! Jag får oftast lite smått panik när jag gårin i affärer och står mellan 15 - 30 min om jag verkligen ska ha en grej som jag fått syn på, haha! Eftersom jag har väldigt svårt att lämna tillbaka en vara måste jag verkligen grubbla igenom mitt val, kansigt va?!

Dessutom köper jag sällan saker i affärer längre, mycket får jag från sponsorer och där av sparar in massa pengar på smink, kläder, smycken, hårprodukter etc. Det händer ibland att jag köper något, men inte allt för ofta om man säger så... Har jag slut på smink eller ska ha en speciell topp till ett par speciella byxor är jag i farten med mitt kort, men annars brukar jag sällan använda kortet. För det mesta följer jag med vänner om dom ska ha något och får ofta vara smakråd, gulligt va?! =) Den rollen trivs jag betydligt bättre i än att shoppa loss som en galning, haha!