Hemma dag!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra, för det gör nämligen jag, hihi ^^ Solen skiner och jag ska inom kort göra mig klar för dagen. Asså denna dagen känns så himla magisk, allt är bara underbart. Känns som min hormonsvackan gått över, inte mig emot! Ibland skulle jag vilja ge lite haters mina hormoner för att dom ska förstå hur underbart det är att vara TS ;) Men undviker helst att pröjsa medecin som ligger på 1500 till någon jag ändå inte bryr mig om eller vill illa! Jag tror på karma och det lär säkert göra att min otur kommer tillbaks, haha!

Idag har jag massa jag måste hinna med, spela in lite grejer, städa, handla saker jag glömde igår, ringa veterinären, gymmet, ringal undströmska och säkertnågot mer, haha! En himla mysig dag med andra ord. Ska dessutom bara vara hemma så ska försöka hinna med saker jag annars inte alltid hinner, haha!