Hihi!

Hej på er, dåså är man hemma igen efter en mysig dag på stan med Katarina och hann även med lite shopping själv för engångs skull! Hittade en super mysig tröja som blir perfekt under lite små kyliga sommarkvällar, hihi ^^ Eftersom jag ska uppåt i trakterna till helgen kan det vara bra att ha med sig något varmt efter man grillat eller om man tar en kvällspromenad :)

Nu ska jag inom kort sätta mig ner med lite jobb innan jag lägger datorn åt sidan för att göra lite mat, har dessutom bestämt mig för att ändra lite i min kost och ah ni ser själva vad detta nu innebär, haha! Lite komiskt eftersom vi pratade om just detta i ett podd avsnitt, haha! Aja nu vet ni och var osm sagt engång Vegetarian från 4:an till slutet av 8:an, minnen <3 Aja dags att göra klart mitt sen lite mat, bloggar mer sen igen, puss på er!