Hopplösa hund!

Hej på er, dåså har man börjat med lite tvätt och verkligen behövligt, börjar få slut på lakan mer eller mindre, haha! Undertiden jag nväntar att maskinen ska bli klar ska jag åka och handla, jag kommer mer eller mindre alltid på saker man glömt när man behöver det, sjukt jobbigt... Såg också att Gucci var i full fart att få bort det lilla bandaget på nytt... Hopplösa hund! Men tack vare en av er bloggläsare som tipsade mig om en strumpa är nu problemet löst, 1000 tack!

Lite senare när jag kommit hem ska jag dra mot gymmet och sedan bara ta kvällen som den kommer, riktigt skönt! Allt har gått så galet bra idag, nästan så jag skulle hoppas på något, men dumt att önsk sånna tankar, haha! Nu ska jag släng in det sista innan jag dra mig mot stan, ska dessutom lämna 2 saker till Papi, bloggar mer sen igen, puss på er!