Lite spontanshopping!

Hej på er allihopa, dåså är man hemma hos föräldrarna och passade också på att köpa lite grejer till råttis samt en sak till mig. Eftersom Gucci är mer eller mindre är expert på att tugga sönder sina leksaker tänkte jag steget längre och ge henne ett betydligt svårare matrial, smart va?! ;) Dessutom passade jag också på att köpa en liten säng som jag tänkte ha hos mina föräldrar när vi är och hälsar på här :)

Borstarna är förvisso mina, men ingen blekaste om dom är nice eller bajs... Får hoppas dom är någolunda bra och att dom funkar att arbeta med! Dom som jag har är mer eller mindre förstörda så lika bra att köpa lite nytt och skulle dom inte vara så bra kan man alltid köpa nya! Nu ska jag vara lite social och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


1 robin:

skriven

heej molly, jag gjorde en youtube kommentar på en av dina videos där och frågade om du kunde göra en video på hur du feminiserade din röst, jag hoppas verkligen du kan göra den snart :) jag är också en transtjej och jag har så himla svårt med att förändra min rost

2 Molly Nilsson

skriven

Hejsan!

Eftersom jag inte är en utbildad talpedagog vet jag inte om det är så bra eftersom du kan skada och i värsta falla förstöra din röst... =/ Därför är det bättre om du kontaktar en talpedagog antingen via utredningen eller privat, hälsovård centralen kan leda dig rätt förhoppningsvist! :)

Mvh Molly :)