Livet börjar här och nu!

Dom senaste veckorna har det varit väldigt dålig uppdatering och ber så hemskt mycket om ursäkt för detta... Men ska nu berätta varför! Jag träffade en som verkade till en början hyffsat vettig men visade sig allt eftersom vara precis som alla andra jag mött tidigare... Jag minns första gången vi sågs och han kramade om mig flera gånger och berättade hur mycket han älskade mig för att sedan i vanlig ordning raderas allt eftersom...

Nu i efterhand förstår jag att inget han sa menades utan bara ord som användes för att det skulle låta bra... Jag har mer eller mindre varit ledsen varje dag och inte riktigt orkat med att uppdatera som jag brukar. Jag trodde på Lady & Luffsen berättelse där 2 hundar möts med 2 helt olika bakgrund som kunde bygga något fint, men som sagt det är bara en saga... Det kanske är sant som Linda sa till mig ''Var och en borde hålla sig till sitt område''?!   Jag skiter lite i vilket, allt jag vet är att allt eftersom går man vidare och det finns fler fiskar i sjön.

Jag pratar med killar som både kan bete sig och jag känt under en längre period jag vet är intresserade, kanske dags att ge någon av dem en chans?! Vill inte stressa fram något, allt får ta sin tid och fram tills dess ska jag släppa loss på dansgolvet och bli lika vild som jag var innan, vilket jag faktiskt saknat, haha! För nu är den riktigta party-pinglan tillbaks då allt kan ske killarna blir som höns den ena följer med mig hem efter den andra, haha! Som sagt jag mår bra nu men varit en jobbig veckor, nu lämnar jag han bakom mig och kör mitt race ;)