Mitt liv blir bara värre... 23/8

Go eftermiddag alla bloggläsare, asså denna dagen säger jag bara, haha! Tänkte lika bra beställa hem löshåret idag oich ta snabbexpress så jag får hem det samma dag eller dagen därpå... Vad får jagi nte se då?! Jo att löshåret finns bara i 50 cm, asså OMG! Asså jag pratade med en tjejkompis osm fick höra mina panik, haha! Jag och mitt hå... Löjligt, JA men det är ås improtante + mitt hår vi snackar om! Fuck my life....

Nu ska jag iaf iväg till stationen för att hämta Papi, sen ska jag skjutsa hem honom och vi ska käka lite gott. Förhoppningsvist kan jag bearbeta min panik/ångest undertiden och komma på någon sorts av lösning, men nu ser det ut som att nail-hair är den enda utvägen, haha! Hade nämligen tänkt att byta till tejp eller lim, men som det ser ut nu ser det väldigt mörkt ut, stackars mig, haha!