Onixdagar! 4/8

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mårbra och att ni känner er riktigt FAB, för det gör nämligen inte jag, haha! Berättar mer om det sen, har precis konstaterat att min datorn laggt av och att jag mer eller mindre är i akut behöv att köpa en ny... Livet leker, haha! Om någon timme kommer en kille hit som ska fixa lite här så jag får bukt på ett av mina problem, asså inget snusk om ni nu tror det, haha! Jag har faktiskt bestämt mig att bli nunna och nykterist, iaf fram tills lördag, haha!

Idag har jag inget speciellt inbokat, ska sitta med lite redigering inför torsdagens video och senare trippa mot gymmet för att biffa, haha! Det blir en lugn dag med andra ord, vilket jag verkligen kan behöva efter allt som hänt, asså jag har riktigt FET otur... Nu ska jag spackla nyllet innan jag fortsätter med lite andra skojiga saker, bloggar mer sen igen, puss på er!


Såhär blev naglarna från igår btw, så nöjd!