Veckans Planer! 11/8

Go morgon alla bloggläsare, har precis fixat mig och ska inom kort påbörja videoin för denna veckan, hihi ^^ Dock börjar få slut på ideér =/ Fick en fråga om att göra en video hur man lägger om rösten till femenimt och det hade jag jätte gärna gjort! Krukset är att om man gör fel kan rösten ta skada och i värsta fall förstöras, vilket jag inte vill vara delaktig med, sorry... Men så fort jag vet lite mer om röst pedagogik gör jag gicvetvis en video! =)

Kl 12:00 ska jag befinna mig nere på stan för att möta upp Mami, vi ska luncha och sen ska jag trippa runt som vanligt i mina klackar, haha! Måste också hämta ut ett paket som kom tidigare än v'ntat, inte mig emot! Dessutom måste jag hinna boka hem lite ordrar inför kommande inlägg, hihi ^^ Nu ska jag fixa klart det sista innan jag ska vara på stan, bloggar mer sen igen, puss på er!