Dagens I-landproblem!

I ett inlägg jag gjorde för ett bra tag sen berättade jg att jag behövde köpa nya underkläder till överdelen av den enkla anledningen att mna bröst hade gått från A till B. Då hade jag gått på hormoner i ett år och för någon dag sen insåg jag att jag snart måste skaffa ytterligare nya underkläder... Det är nämligen som så att jag snart är uppe i C och det får mig att fundera över hur mycket hade dom egentligen tänkt växa, haha! Men som sagt, hitills får dom plats även om det är väldigt små marginaler, haha! Det sägs att det tar ca 2 år innan brösten har vuxit klart och detta innebär naturligtvist att jag kan förvänta mig nya inköp av underkläder av överdelar ytterligare 1 år, skoj va?! Men det possetiva är att dom kommer vara klara till min bröstoperation, enda posetiva, haha!