Kunde mått bättre! 28/2

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas ni mår betydligt bättrer än vad jag gör just nu haha! Utgång igår och blev kanske lite 2 much, men vem bryr sig förutom mitt huvud, haha! Ska inom kort bege mig till mina föräldrar där där det bjuds på lite mat och kika melodifestivalen ihop, mysigt va?! =D Ber om ursäkt för sen uppdatering men hoppas ni förstår, bloggar mer sen igen, puss på er!


1 Hanna:

skriven

Hej molly! Älskar verkligen din blogg och det är så spännande att följa ditt liv här. Jag har en fråga, jag undrar vad du fick för reaktioner av din närmsta familj och vänner när du berättade att du var Ts? Tog dom det bara bra hela vägen eller blev dom chockade / arga / ledsna / hjälpsamma? Ja jag tror du förstår hur jag menar :) var det jobbigt att prata om det i början?
Du är verkligen grym <3

2 Molly Nilsson

skriven

Hej Hanna!

Åh vad roligt att höra att du gillar det jag gör och skoj att du följer den! =D
98% av 100 har varit förstående och hjälpsamma och det gjort min förvandling till en rolig tid :) Det var lite jobbigt för familj att prata om transsexuallism i början men släppte allt eftersom, idag är det inga problem alls :)
Svarade på en liknande fråga i mitt videoinlägg om ''10 Frågor om Transsexuallism''som du hittar i fliken videoklipp :D massa kramizar <3