Mysig dag på stan!

Igår blev det en dag på stan ihop med Annelie och vi hade verkligen super skoj! Vi kikade i massa olika affärer och hade inte skorna jag länge kikat på var borta hade jag utan tvekan köpt dom... Det var ett par apsnygga stövlar som låg runt 3 laxar och det är så himla typiskt att jag avvaktat så länge med att köpa dom... =( Men får hoppas jag hittar ett par liknande stövlar som är minst lika snygga! Men bortser man från det lyckades jag fynda lite andra saker så ska väl inte klaga allt för mycket heller antar jag, hihi ^^ Passade också på att ta en outfitbild och fick även lite komplimanger för mitt hår och mitt hårsmycke vilket var super skoj! =)


1 Elin :

skriven

Åh vad fin du är riktigt snyggt hår och du har riktigt bra smak på dina outfits "avis" kram :)�

2 Molly Nilsson

skriven

Vad gulligt sagt av dig och roligt att du gillar min klädsmak! Tack så himla mycket för din fina kommentar! =D