Mysigdag på stan!

Hej på er dåså har man varit på stan ihop med Mami och blev super mysigt! Hade ett gäng killar som glodde riktigt mycket, vet inte om det var för att jag är TS, men när jag berättade vad jag tjäna i månaden slutade dom upp ganska fort, haha! Hallå ska folk glo kan dom åtminstone få göra det på avund, haha! Vi käkade på Glädje som jag skrev och det var galet mycket folk, dessutom var personalen super trevliga så där ska jag absolut äta fler gånger! ;) Passade också på att lämna in skorna för omklackning och därefter sprang jag lite på stan. Hittade 2 små söta byxor som jag kikat på och blev super nöjd! Trots att vädret har gått från bra till mindre bra är jag ändå på toppen humör, helt sjukt! Nu blir det att jobba vidare med mitt och lite senare ska jag ta tag i alla mina räkningar =D Bloggar mer sen igen, puss på er!


1 Anonym:

skriven

I vilket sammanhang berättade du vad du tjänade? När dom glodde på dig, gick du bara fram och berättade det eller?

2 Molly Nilsson

skriven

Hahaha, jag vet inte hur du brukar göra men i mitt fal gör jag det på ett lite snyggare sätt ^^