Veckans Planer!

Dåså är veckans planer uppe på nytt och visst ser veckan skojsig ut?! *=D Super taggad inför den och ska bli himla skoj! Skulle egentligen iväg till Schalgrenska imorgon inför bröstoperation och könskorregering. Men eftersom jag har ett möte vid den tiden kommer jag behöva boka en ny tid, lite tråkigt men, men :) Kommer också få hem 2 paket som innehåller mitt internet och lite kläder, haha! Har gjort en deal med mig själv att åtminstonde handla kläder 1 gång i månaden för valfri summa och verkar som mitt nyårslöfte håller i sig, haha! Resterande dagar blir det gym och ah som ni ser ska Gucc till salongen för bli badad och klippt. Gjorde sånt med min förra hund men tycker det är så himla tråkigt, hihi ^^ Nu får ni sova så jätte gott och så hörs vi mer imorgon igen, puss på er!